Participació en la Jornada sobre “Innovació en la digitalització del cicle de l’aigua en el marc del PERTE: reptes i aprenentatges”

Participació en la Jornada sobre “Innovació en la digitalització del cicle de l’aigua en el marc del PERTE: reptes i aprenentatges”

Els passats dies 7, 8 i 9 de maig de 2025, des de GIACSA van assistir a les jornades sobre innovació i digitalització del cicle de l’aigua, que es van dur a terme a Manresa. Aquesta ciutat va ser l’epicentre d’un esdeveniment clau sobre la digitalització del cicle de l’aigua, organitzat pel Aigües Manresa i amb assistència de representants del Ministerio, i amb la col·laboració de diverses entitats, en el marc de la subvenció concedida de NextGenerationEU,

La trobada es va dur a terme al Museu de l’Aigua i el Tèxtil de Manresa i va comptar amb la participació d’experts, institucions i empreses del sector.

L’esdeveniment va ser una oportunitat única per conèixer els avenços en la digitalització de l’aigua, compartir experiències i debatre sobre els reptes futurs del sector.

No Comments

Post A Comment